צפארי – חוויה מיוחדת לכל המשפחה

צפארי

פארק הציפורים המרתק והמיוחד צפארי הוא הפארק הגדול ביותר במזרח התיכון, ומהווה אטרקציית בילוי מהנה ורב גונית, המושכת למקום קהל עצום של מבקרים מרחבי הארץ.

כולם בוחרים לחזור ולבלות בצפארי שוב ושוב לבד, עם חברים או עם המשפחה ואנו נסביר לכם למה.

מהו פארק הצפארי?

פארק צפארי שבפארק גני יהושוע, לצד נחל הירקון הוא פארק ענקי ומיוחד המשלב צמחייה עשירה וטרופית, מפלי ים ונחלים מרהיבים לצד אלפי ציפורים וזוחלים ממגוון ססגוני ומיוחד. המגוון הענקי של הציפורים והזוחלים מגיע מכל רחבי העולם. החוויה המשפחתית בביקור עם צפארי היא מגוונת, בלתי נשכחת, מיוחדת ושונה מאד.

מה נוכל למצוא בתוך הצפארי ומסביבו?

במקום שטח רחב ידיים מוצל ופתוח לנוחיות כל הקהל, עם ספסלים ושולחנות רבים עליהם ניתן לערוך ארוחות וכן ניתן לצאת לגני יהושוע בחינם לפיקניק או בכדי לערוך מנגל. צפארי יאפשר לכם גם לקיים ימי הולדת מיוחדים ובלתי נשכחים, קייטנות מהנות ומיוחדות בחופשות, מסיבות אישיות במקום וכן אירועים מאורגנים לקבוצות, מקומות עבודה וכמובן אירועים מאורגנים וביקורים לכל בתי הספר וגני הילדים.

חוויה המתאימה לכל הגילאים

יום הבילוי בצפארי הוא ארוך ומהנה מאד, עם אטרקציות מרהיבות רבות החל מביתן הזוחלים, פארק ציפורים מרתק, פינות ליטוף רבות ופינות האכלה, תוכלו ליהנות בנוסף ממופע של תוכים, מופע מצחיק ומרגש, במקום גם תינוקייה המיועדת לפעוטות, תוכלו ליהנות במקום בכל רגע מאווירה מיוחדת של טבע ומקום פסטוראלי וכמובן ליהנות מגולת הכותרת של צפארי– מתקן הג'ונגה ג'ונגה- במתקן זה ילדיכם יוכלו להשתולל ולטפס בסגנון של אקשן ובמבנה המדמה כפר אפריקאי מיוחד עם מגוון ענקי של משחקים ומתקנים, בעוד ההורים יוכלו לשבת ליהנות ממגוון הארוחות והשתייה המוצעים באיכות גבוה בג'ונגה בר.

דרכים בהן תוכלו להעביר את הזמן בצפארי

תוכלו להתחיל את ההרפתקה המיוחדת שלכם בטיול בטבע, לצד האגם בין השבילים והעצים, תוכלו להתפעל מצפייה בציפורי מים רבים כמו ברבורים, פלמנקו וברווזים רבים, להאזין לפכפוך המים מכל המפלים הנשפכים מסביב, להמשיך לטייל ביער המפותל וליהנות ממופע התוכים המשעשע ומפתיע. צפארי כולל עוד עשרות נקודות בילוי הקיימות במקום כמו פינות הליטוף ופארק הזוחלים המרשים, פינות טבע וחמד וכן משטחי דשא מוצלים גדולים שם תוכלו לשבת ולנוח להנאתכם וליהנות מאווירת טבע המיוחדת רק למקום זה.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *