מעלית הזמן – חוויה מעולם אחר

מעלית , זמן , עתידני

מעלית הזמן בירושלים היא הדרך שלכם להתנתק לרגע מהמציאות היום יומית ולהגיח בעולם חדש לחלוטין

מעלית הזמן מספקת למגיעים אליה חוויה מעולם אחר לגמרי. זוהי חוויה ייחודית ומרגשת שתסחף כל אחד מכם, מהצעיר ביותר ועד המבוגר שבינכם. אנו יכולים רק להגיד שבילוי במעלית הזמן בירושלים מספק חוויה עוצמתית כל כך, חוויה שתחשבו עליה כמה שעות עוד לאחר היציאה ממעלית הזמן. אז אם אתם רוצים לדעת מהי בעצם מעלית הזמן בירושלים, איך מגיעים אליה ומה עושים בתוכה אתם מוזמנים להמשיך לקרוא את הכתבה.

מעלית הזמן בירושלים מכניסה אתכם בפתאומיות לעולם אחר, חדש ושונה. למעשה זוהי סוג של סימולציה, בה הצופים נכנסים למעין בית קולנוע ייחודי אשר מאפשר להם לחוות את החיים המוקרנים במסך כאילו הם חייהם שלהם. מעלית הזמן מספקת מגוון רב של נושאים אליהם ניתן להגיע לחוויה רב חושית. הנושאים הפופולריים ביותר  במעלית הזמן הם המסע לתוך הגוף האנושי, מסע ביקום ומסע בזמן לתקופת התנ״ך.

המסע בגוף האדם הוא אולי המסע המרתק והמיוחד ביותר שיש לנו להציע במעלית הזמן

המסע כולו הינו בתוך קפסולה עתידנית – קפסולה קטנה ורובוטית אתה ניתן לסייר בכל חלקי הגוף. המסע בגוף האדם מדגים בצורה חדשנית וטכנולוגית את המכשיר המדהים הזה שכולנו מכירים – הגוף שלנו. במסע זה נלמד איך האדם נושם, איך זזים השרירים, איך הגוף נראה מבפנים ואלו תהליכים קורים בו מדי שנייה, בלי שאנו יודעים על קיומם בכלל. מסע זה הינו חינוכי ולימודי מאוד ומותאם לילדים צעירים עד המבוגרים שביננו.

מסע נוסף ומרתק זהו המסע ביקום. היקום שלנו גם הוא נסתר ובלתי גלוי לרובנו. אמנם נראה לנו י אנו יודעים רבות על העולם בו אנו חיים, אך אין בהרגשה זו ממש. היקום הוא רחב ממדים, אינסופי ומשתנה. אנו במעלית הזמן מנסים, ולו במקצת, להעביר אל הצופים חווית יקום חדשה ומרתקת. נבין איך מערכת השמש בנויה, איך נוצר הפיצוץ הגדול ואיך נראים באמת הכוכבים הקטנים – אותם אנו רואים מדי יום בשמיים. מסע זה הוא מסע תלת ממדי מרתק וגם הוא אחד המומלצים על ידי צוות מעלית הזמן.

 

חשוב לציין

כי כל המסעות הינם מסעות שאפשר לצפות בהם גם בשפה הערבית וגם בשפה העברית, וישנם כאלה שניתן לצפות בהם גם בשפה האנגלית, גרמנית וספרדית. בנוסף,  המסעות במעלית הזמן הינם מסעות תלת ממדים ברובם הכוללים אפקטים ייחודיים הנותנים הרגשה כי אנו ממש נמצאים במסע המוקרן במעלית הזמן, ולא יישובים על כיסא בקולנוע.

ניתן להתעדכן במופעים השונים במעלית הזמן דרך אתר האינטרנט שלנו, ודרכו גם להזמין כרטיסים למופע המועדף עליך. כמובן שהמחרים משתנים, והזמנה בקבוצה זולה ומשתלמת יותר עבורך מהזמנת כרטיס יחיד.

אז אם אתם מעוניינים במסע חושני, מרתק מיוחד אנו ממליצים לכם בחום להגיע אלינו אל מעלית הזמן בירושלים. אנו מבטיחים לכם מסע מרתק ומיוחד שישאיר אתכם פעורי פה, ובעיקר צמאים למסע הבא שלכם במעלית הזמן.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *