מועדון ממברס ללשכת עורכי הדין – מועדון ששווה להיות בו

כוס, שעון, אישה

בין אם אתם עורכי דין, שופטים או מתמחים, וודאי שמעתם על המועדון החדש שהשיקה חברת ישראכרט בשיתוף עם לשכת עורכי הדין. מדובר במועדון יוקרתי אקסלוסיבי הנקרא – מועדון ממברס.

למעשה, אם אתם חברי לשכת עורכי הדין, ולקוחות בנק מסוים (לא משנה איזה), תשמחו לגלות כי חבר מועדון במועדון ממברס יכול להעניק לכם הטבות רבות אטרקטיביות במיוחד בשבילכם. בין אם מדבור בהטבות בתחום התרבות, בתחום הצריכה, בתחום הנדלן והטבות ייחודיות מעולם המשפט.

החברות במועדון ממברס ניתנת באופן אוטומטי כאשר אתם נהפכים להיות כחלק מלשכת עורכי הדין.

כאמור, גם שופטים, מתמחים ואפילו בני הזוג שלהם יכולים להנות מהטבות שוות אלה. בין היתר, המועדון מציע הופעות שונות של אמנים מובילים כמו ארקדי דוכין, גידי גוב, ווקה פיפל, אייל גולן, עמיר בניון ועוד במחירים מוזלים במיוחד, אשר לא ניתן למצוא בשוק. כמו כן, בדומה למועדון הטבות כמו מועדון "חבר" למשל, גם מועדון ממברס מציע כרטיס ואפליקציית מסעדות ייחודית אשר מיועדת אך ורק לחברי המועדון, בה תוכלו להנות מהנחות משמעותיות במסעודת מובילות בגודל של כ-35% הנחה. מסעדות כמו קפה קפה, התרנגול הכחול, קפה גרג, קימל, 206 בשרים, ועוד, ישמחו לקבל אתכם ויכבדו את החברות שלכם במועדון ממברס.

מועדון הצרכנות מועדון ממברס הוקם לפני כחמש שנים במיזם משותף של לשכת עורכי הדין וחברת האשראי ישראכרט. מועדון ממברס הוקם מתוך צורך והבנה כי קיים ציבור נרחב ואיכותי ביותר של עורכי דין ושופטים אשר יכולים להוות כגוף צרכני חזק שיפעל לטובת רווחתם. למעשה, מדובר במצב שבו שני הצדדים מרוויחים משיתוף הפעולה הזה. מועדון ממברס הוא אינו ראשון בתחומו ויחיד מסוגו, שכן, ניתן לראות בשנים האחרונות מועדונים רבים הנפתחים באופן ספציפי לציבור מסוים ומציעים הנחות משמעותיות עבור אותו ציבור. כמובן שהצד השני, החברה שמקימה את המועדון יוצאת מתוגמלת גם היא מן העסקה. כך למשל, קיים מועדון "חבר" לאנשי קבע, Istudent לסטודנטים, "בהצדעה" לחיילים משוחררים ועוד.

הנחות ושאר ירקות

בדומה לשאר מועדוני החברים השונים המציעים הטבות והנחות בתחומים רבים ומגוונים, גם מועדון ממברס מחזיק באפליקציה ספיציפית ייחודית רק לו, אשר הכניסה אליה מותנית בשם משתמש וסיסמא על מנת לוודא שאכן מדובר בחברי המועדון. האפליקציה נקראת AppLaw, ומתאפיינת בגישה נוחה, קלה לשימוש, וידידותית למשתמש. האפליקציה, שפותחה על ידי החברה הכלכלכית של לכת עורכי הדין, מאפשרת שירות ייחודי ויוצא דופן לעורכי דין, אשר באמצעותה עורכי דין יכולים לפתוח בטלפון החכם שלהם מסמכים חתומים החל מהחלטות ועד לפסקי דין, אשר נשלחים אליהם ממערכות המשפט. כך יוכלו עורכי הדין להתעסק באותם מסמכים מכל מקום אשר יהיו, ללא צורך בגישה ישירה למחשב, כמו שהיה עד כה.

ברמן, אלכוהול, משקאות

מועדון הממברס יפנק לכם את הזמן הפנוי

כיום, מועדון ממברס מונה כ-60,000 חברים, המחזיקים כרטיס אשראי של חברה כלשהי, ונהנים מהטבות אטרקטיביות. מטרת המועדון היא לגדול עוד יותר, על מנת שיוכלו להחזיר לחברי המועדון את דמי החבר ששילמו בעת כניסתם למועדון. כמו כן, חברי מועדון ממברס אינם זקוקים לחדש את חברות המועדון שלהם, כיוון שההטבות יהיו תקפות גם כאשר הן מתעדכנות. הן לחברים קיימים והן למצטרפים חדשים.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *