יס פלאנט 1+1

קולנוע, סרט

יס פלאנט היא רשת של בתי קולנוע שהכיום ניתן למצוא סניפים שלה בכל הארץ. עם זאת, היא אינה רשת בתי הקולנוע היחידה בארץ ולכן בין היתר יס פלאנט פועלת בכל הממדים על מנת

ישנם מספר דרכים להתחבב על הקהל הישראלי. בראש ובראשונה המבנה של הקולנוע. אנחנו הישראלים אוהבים להגיע למקום שבו יש תחישה של יוקרה ושמשקיעים בנו. ואכן רוב אולמות הקולנוע מאוד משקיעים בעיצוב ובתשתיות. במסגרת זו, ניתן תמיד להבחין בתאורה היה והמושקעת ובשטיחים מקיר לקיר ופינות הישיבה המפנקות יחד עם דוכני האוכל הגדושים באפשרויות שונות ובכלל משדרים יוקרה וגם מספקים חוויה שכאילו והגענו ל עולם אחר השונה מחיי היום יים שלנו.

נקודה נוספת בה משקיעים בתי הקולנוע היא המרוץ אחר שידור הסרטים החדשים ביותר בשלב המוקדם ביותר. ישנם סרטים שרבים מחכים להם ולכן ילכו לבית קולנוע שישדר אותם הכי מוקדם. זאת, בנוסף להשקעה בחיפוש לרכישה של זכויות. הקרנה של סרטים מיוחדים ופחות הוליוודיים. עם זאת, לרוס כרטיס לסרט אינו זול והרב אנשים לא ירצו לקנות כרטיס גם אם יהיה סרט טוב מאחר שכיום ניצן לצפות בסרטים בטלוויזיה או במחשב ובחינם, ולכן גם במחיר של צפייה בסרט ללא האווירה של הקולנוע והיציאה מהבית יעדיפו שלא לרכוש כרטיס קולנוע. בתופעה זו נלחמות הרשתות על ידי מכירת כרטיסים בהנחה. מכירת כרטיסים בהנחה נעשית בעיקר מול קבוצות גדולות שנוטות ללכת. יותר לקולנוע וגם שווה לתת להן הנחות שכן הן כוללות אנשים רבים שגם אם יקנו כרטיסים בהנחה עדיין יהיה לבתי הקולנוע רווח. יס פלאנט 1+1 הינו מבצע ידוע הניתן רק לחיילים הבאים לראות סרט במהלך השוע ללא שישי ושבת. במבצע זה, יס פלאנט 1+1, פונה הרשת של בתי הקולנוע לחיילים בדרגש על החיילים שמתאפשר להם לצאת מהבסיס כל יום שכן הם עיקר המשרתים כיום בצבא. הסיבה הנוספת להגבלה של מבצע זה לחמישה ימים באמצע השבוע היא שבמהלך השבוע כמות האנשים שבאה לראות סרטים הינה נמוכה ונדיר שאולמות הקרנות סרטים מלאים לחלוטין ואפילו עד מחציתם. ואילו בסוף השבוע האולמות מלאים כמעט תמיד כי אנשים לוקחים חופש מהשבוע העמוס ויוצאים לבלות. יס פלאנט 1+1 בעצם מגדיל את קהל הצופים במהלך השבוע ובכך מגדיל את הרווחים במהלכו. יס יס פלאנט 1+1 לעיתים גם מופנה לקהלים נוספים כגון עובדים במשרדים ממשלתיים או בחברות גדולות כאשר ישנן תקופות שעוד פחות צופים מגיעים לראות סרטים באמצע השבוע. כעת בעונת האביב יס פלאנט 1+1 הינו מבצע לחיילים בלבד מאחר שזו התקופה הנעימה ביותר לצאת בערב. הרחבה של קהל היעד למבצע יס פלאנט 1+1 אמורה להתרחש באוגוסט לכלל האוכלוסיה שכן בחודשים אלו ידוע כי הורים רבים לוקחים חופשה מהעבודה ומחפשים תעסוקה לילדיהם הקטנים.

לנצח את יריבותיה בקרב על הצופים באופן יומיומי.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *