חמי יואב – המלצה אישית

חמי יואב, בכירה חמה

אין ספק כי אחד הבילויים הפופולריים ביותר על הישראלים בארץ הוא יום פינוק של ספא ומרחצאות.

בארצנו, קיים מגוון רחב של מרחצאות, מעיינות חמים, בריכות טבעיות ואזורי ספא מפנקים, אשר מושכים אליהם אנשים רבים המחפשים להרגע משהגרה המלחיצה, להתפנק ואיך לומר – פשוט להיות בצ'יל שלהם ולשכוח מהצרות.

אם כן, לרגל יום הולדתי העגול, החלטתי לפנק את עצמי באחת מהמקומות הללו, ומצאתי את עצמי בנסיעה דרומה לעבר חמי יואב. בין אשקלון לקרית גת תוכלו למצוא את המקום הקסום הזה. חמי יואב נחשב למתחם של החיים הטובים ממש. כאשר תגיעו לשם לא תוכלו להתעלם מהכמות העצומה של בריכות מים שונות ומגוונות. כך למשל, תוכלו למצוא בריכות מים תרמו מינראליים, אשר מורכבות ממים טבעיים וטהורים, המוזרמים בטמפרטורה של 37-39 מעלות.

כמו בכל בית מרחצאות אחר ברחבי הארץ, גם בחמי יואב המים בבריכות עשירים בגופרית, ובעלי סגולות מרפא שבגדול – עושות הרבה טוב לגוף ולנפש כאחד. למי שמתעניין בתפקודם של מי הגופרית החמימים, וסגולות המרפא שלהם, עובדי המקום ישמחו לספר כי המים הללו מזרזים את פעולת חילוף החומרים, מאיצים הרזיה, מחדשים את תאי העור, גורמים להפרשת שומנים וזיעה ועל כן נחשבים לכל כך מטהרים. כך שללא ספק מדובר במעין תרופה טבעית שאותה נוטלים בהמון כיף, הנאה, רוגע ושלווה.

כאשר נכנסתי למתחם הענק של חמי יואב, נוכחתי בתחושת שקט ששררה במקום, ומיד התאהבתי. התחלתי לחקור את המתחם, ובכל פעם גיליתי הפתעה חדשה ומרגשת, וכאדם חובב הפתעות, החלטתי לנסות את כל האופציות המוצעות לי במתחם, כי אם כבר יום הולדת אז נחגוג עד הסוף.

בין הפעילויות תוכלו למצוא:

  • בריכת מפלים – בריכה בעלת מים טבעיים (תרמו מינרליים גם כן), בעומק של 1.20 מטר. כשמה כן היא, בבריכה זו תוכלו למצוא מפל מים, אשר תפקידו נועד לביצוע עיסוי למתרחצים. ללא ספק המפל הזה שחרר לי את הכתפיים התפוסות שהיו לי.
  • עיסוי מימי – בדומה לפעולת המפל מבריכת המפלים, בעיסוי המימי תוכלו להרגיש זרמי מים חמים מתפרצים על גבכם ולמעשה מבצעים לכם עיסוי טבעי ומרגיע במיוחד.
  • סאונה – גם הסאונה בחמי יואב אינה מאכזבת כלל, ומהווה כקונטרה לכל הבריכות הרטובות.
  • ספא דגים – ללא ספק אחת הפעילויות שהפתיעה אותי במיוחד. הרי ספא דגים שכזה, הייתם מצפים לראות בטיילת באילת או משהו בסגנון, אך בחמי יואב ניתן לבצע ספא דגים ממש בתוך המתחם, באותה האווירה הפסטורלית השוררת במקום. כאשר תכניסו את כפות הרגליים שלכם לתוך האקווריום המיועד, הרבה דגיגים יחלו לנוע לעבר כפות הרגליים, ולמעשה להשיל מכם את העור היבש שנמצא שם. כך, תוכלו להרוויח פילינג בכפות הרגליים שלכם באופן טבעי ומשעשע במיוחד.
  • בריכת ג'קוזי – בחמי יואב דאגו לנו להכל. למרות השפע הרב של בריכות המים התרמו-מניראליים, תוכלו להנות גם בבריכת ג'קוזי, בעלת מים מתוקים ללא גופרית וחומרים בעלי סגולות מרפא. בריכת הג'קוזי לדעתי מתאימה יותר לסוף היום, כאשר עברתם על כל הפעילויות שיש במתחם, ואתם מעוניינים בסיום מתוק ליום הזה.

מעבר לכך, תוכלו להנות משלל פעילויות ספורטיביות במתחם, בקפיטריה עם אוכל משובח במיוחד, וממתחם ספא מפנק ויוקרתי במיוחד הנמצא במקום. אין ספק כי חמי יואב הינה אטרקציה מפנקת במיוחד, אשר מתאימה לכל אחד שרוצה להתנתק מהשגרה ולהעצים את הגוף שלו. כמו כן, חמי יואב מציעה אופציה לקבוצות ולהפקת אירועים במקום.

 

Tagged with:     , ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *