מעלית הזמן

ירושלים, ילדים

מעלית הזמן בירושלים היא המקום האידאלי עבור אלה מכם שמעוניינים באטרקציה טיפה שונה וייחודית

מעלית הזמן בירושלים מאפשרת לכולכם, בגל הגילאים ובכל המינים, לצאת למסע מיוחד ומאתגר יחד גם הקרובים לכם. ייחודה של מעלית הזמן טמון ביכולת שלה להווה עבורכם אטרקציה מהנה וחדשה, תוך כדי חווית לימוד והעשרת תחומי הידע בחיים.

מעלית הזמן זהו למעשה המקום בשבילכם להתנתק מהעולם בו אתם חיים ולהיחשף לעולם חדש לגמרי. כשאנו אומרים עולם חדש לגמרי אנחנו ממש מתכוונים לזה. במעלית הזמן תוכלו להפוך לקפסולה דמיונית שנכנסת לגוף האנושית ומבינה איך תהליכי הגוף פועלים, תוכלו לטייל בירושלים העתיקה, כפי שהייתה לפני אלפי שנים, תוכלו להיות בחלל לשעה ספורה ולהסתכל על גדור הארץ מלמעלה וכו׳.

במאמר קצר זה נפרט לכם קצת על העולמות השונים שאתם יכולים להכיר דרך מעלית הזמן. כמובן שאלה רק חלק מהעולמות המיוחדים שאותם ניתן להכיר, אך הם נותנים טעימה ופותחים חלון למעלית הזמן שלנו.

תחילה, יש את המסע המופלא לגוף האדם. המסע לגוף האדם הוא מסע מרתק וייחודי, אשר מעשיר את הידע הביולוגי והאנושי שלנו בכמה רמות. המסע כולו הוא תלת ממדי בו אנו נבין איך מערכת השימה עובדת, איך אנו מעכלים דברים במעיים. אנו נעבור דרך שרירים, רקמות ותאים, כל זאת בתוך קפסולה ייעודית ועתידנית שכולה לחצות את גופנו ולראות את שבתכו. מסע זה זמין בשפות הערבית והעברית.

מסע נוסף שאנו אוהבים מאוד במעלית הזמן הוא המסע ביקום. המסע ביקום גם הוא מסע תלת ממדי. המסע ביקום הוא אחד המיוחדים שאנו מציעים במעלית הזמן, המסע ביקום מתחיל עוד במפץ הגדול ואתו אנו ממשיכים אל התקדמות היקום. במסע בקיום אנו רואים, בעזרת מעלית הזמן, את כל מערכת השמש. נראה מקרוב את כדור הארץ שלנו, את הירח, ואפילו אסטרואידים שנוחתים ממש לידנו. המסע המרתק הזה ממחיש לכולם איך אנו קטנים כל כך ביחס ליקום העצום, וכמה היקום שלנו הוא מגוון ומעניין.

חשוב להו לציין כי מעלית הזמן דואגת בראש ובראשונה לבטיחותם של האורחים בה. אנו במעלית הזמן עובדים לפי סטנדרטים של בטיחות מהגבוהים ביותר בעולם. אנו מדגישים כי המעלית לא מיועדת לחולי לב, נשים בהיריון, הסובלים מבעיות גב וכו׳. גם לאותם אנשים עם בעיות יש לנו אופציות של מקומות נייחים שבהן ניתן ליהנות ללא סיכון.

מחיר הכניסה לאטרקציה המיוחדת של מעלית הזמן הוא הגון והגיוני. אנו דובים שכר עבור הפעלת המתקנים הרבים ולכם מחיר הכניסה עובר ילד מעל גיל 5 ומבוגר. 54 שקלים. כמובן שחיילים וסטודנטים מקבלים הנחות מסוימות בעת הכניסה. בנוסף, אנו מעודדים קבוצות ואנו מורידים את מחירי הכניסה עבור כאלה המגיעים אלינו בקבוצות. אנו מעודדים אתכם להגיע בקבוצות גדולות ולחוות את החוויה הייחודית יחדיו.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *