קונסיירז – כרטיס המועדון שלכם ובשבילכם!

צלצול, פעמון

אם אתם מחפשים כרטיס הטבות חד פעמי שיספק את כל צרכיכם ויגבה אתכם במחירי הוזלה בטיסות וחופשות, קונסיירז הוא הכרטיס עבורכם.

עם כרטיס אשראי קונסיירז אתם יכולים לחוש כי השמיים הם הגבול, ולטוס ליעדים שונים ברחבי העולם במחירים מפתיעים.
אז כיצד מתחילים וכיצד נגשים לקונסיירז לראשונה?

ההצעה להצטרף לכרטיס תחכה לכם בדוכני המכירה ובשדה התעופה

הצעות שונות להצטרפות לכרטיס יחכו לכם הן בשדות התעופה והן בדוכני מכירה ליד מרכזי השמה מובילים בארץ. אנו מציעים לכם להצטרף אל מועדון לקוחות איכותי אשר סייע ללקוחות רבים להגשים את יעדי החופשה שלהם גם באופן משתלם מבחינה כלכלית וגם סיפק להם תמורה רחבה למחירים ששולמו. הכרטיס מספק טיסות במחירים מוזלים, חבילות נופש ותיירות, סגירת בתי מלון, סגירת רכבים ועוד. מועדון קונסיירז מספק עבורכם את כל יעדי החופשה, על כל רבדיהם, ללא מאמץ ובמחירים שלא נראו כמוהם.

היתרונות של קונסיירז על המתחרים

אספקת שירות על כל רובד בטיסה שלכם, החל מבחירת כרטיס הטיסה המשתלם ביותר ועד סיוע בבחירת בתי מלון, ביטוח נסיעה, רכב שכור, ועוד. קונסיירז עומד בקשרים מעולים עם מיטב העוסקים במלאכת התיירות והטיסות ומספק לכם את כל הסיוע לסגירת חבילה במחיר מוזל ומשתלם.

שימוש בכרטיס קונסיירז הלכה למעשה

השימוש בכרטיס מתבצע על ידי הלקוח כמו כרטיס אשראי. ניתן לשלם עמו על כל חופשה או נסיעה כמעט בה תבחרו להשתתף. השימוש בכרטיס הנו שימוש תקופתי המוגבל בזמן. יש לחדש את המנוי בכל פעם שתזדקקו לו מחדש והתוקף שלו פג. השימוש בכרטיס יכול להיעשות גם לצרכי זיהוי. אם אתם משלמים עם הכרטיס הזה עם מוצרים ושירותים אשר מקבלים אותם רק בהצגת הכרטיס לאחר שהעסקה שולמה בטלפון, ניתן לגשת עם הכרטיס כאמצעי זיהוי.

עם קונסיירז תוכלו לממש את היעדים הבאים

  • טיסות מוזלות.
  • מלונות משתלמים.
  • השכרת רכב משתלמת
  • ביטוח נסיעות במחיר חסר תקדים.
  • סגירת כל נדבכי הנסיעה ללא צורך בצד שלישי: קונסיירז מסדרים הכל!

עם קונסיירז תוכלו לממש בקלות כל יעד נסיעה, בתעריפים ידידותיים ועם תמורה רבה למה שתשלמו הלכה למעשה.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *